Thursday 15 December 2011

||| Mee Bandong Udang Galah |||

tempat kejadian
mee bandung udang galah ( nie menu utama )



mee bandung tulang
Mee Bandung Udang Galah........terliur aku tgk...tp aku dapat mkn akhirnya...... nasib baik kazen aku ajak....rupa2nya tokei 
kedai tu sedara mara jauh klau x silap aku la....hehe....kat bawah nie  ada lg gambar.....



mee rebus tulang


nasi goreng anak dara ( kt mna dara aku pn x tau..haha)


nie la tokei kedai


alamat kedaiNo 9/10 kompleks anjung 7 ,Jalan zirkon B7/B,seksyen 7,40000 Shah Alam,selangor (dekat dengan UNISEL)






























3 comments:

  1. emm..sedapnye mus...area shah alam ek?ley ar aku nak gi..kedai die kt area uitm ke?

    ReplyDelete
  2. dia kt belakang UNISEL syu....kena masuk kt petronas dpn unisel.....kt situ ada mee kari ketam.....hehe

    ReplyDelete
  3. ok..nnt aku try gi usha tempatnya...malam dia buka x muz?

    ReplyDelete